Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ


Κάθε καλοκαίρι -που η διάθεση για ταξίδια και περιπλανήσεις είναι στο ζενίθ - με έβρισκε να φτιάχνω λίστες με το τι χρειάζεται να πάρω μαζί μου , ώστε να μη μου λείψει τίποτα. Έκατσα λοιπόν κι εγώ φέτος κι έφτιαξα ένα κατάλογο με αυτά που συνήθως χρησιμοποιώ και χρειάζομαι και είπα να τον μοιραστώ με εσάς.


ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

σκηνή

υπόστρωμα ( απλό ή φουσκωτό)

σφυράκι για τα πασαλάκια

έξτρα σπάγκος για απλώστρα ρούχων

υπνόσακος

μικρή κουβέρτα

ψάθα θαλάσσης που θα τοποθετηθεί στην είσοδο της σκηνής

φουσκωτό μαξιλάρι

φωτιστικό ( όχι με κερί αλλά με μπαταρία)

φακός

πτυσσόμενη καρέκλα και τραπεζάκι

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΔΗ

ρούχα χειμωνιάτικα αν κατασκηνώσετε στο βουνό και η θερμοκρασία το βράδυ ενδέχεται να πέσει κάτω από τους 10 βαθμούς κελσίου

μπουφάν ( αδιάβροχο)

σκούφος και γάντια

φούτερ ή fleece

φόρμα ή κολάν για τον ύπνο

κάλτσες

καπέλο

πετσέτες

παντόφλες

χαρτί υγείας

χαρτομάντηλα

υγρά μαντηλάκια

σαμπουάν , αφρόλουτρο

υγρό σαπούνι

σακούλες για σκουπίδια

σουγιάς

πιρούνια , πιάτα , ποτήρια ( μιας χρήσης)

φορτιστές

φωτογραφική μηχανή

ΚΟΥΤΙ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ

κουνουπέλαιο , αλοιφές για τα τσιμπήματα εντόμων , παυσίπονα , ασπιρίνη , αντηλιακά , Hanzaplaste, ελαστικός επίδεσμος

ΦΑΓΗΤΟ

Μπορείτε να έχετε μαζί σας:

νερό , ξηρούς καρπούς , μπάρες ενέργειας , παστέλια


Σεβόμαστε τη φύση και τους άλλους κατασκηνωτές.

Το μόνο που παίρνουμε από τη φύση είναι φωτογραφίες και το μόνο που αφήνουμε είναι τα ίχνη μας.



2 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

Αχ, μπράβο, μπράβο, πολύ μου άρεσε η λίστα σου, μου θύμισε τις λίστες που μας έδιναν από τους Οδηγούς πριν την κατασκήνωση κι ήμουν τόσο χαρούμενη όταν τα μάζευα όλα!
Το προηγούμενο βράδυ δεν μ'έπιανε ύπνος, καθόμουν και τα κοιτούσα κι ανυπομονούσα να ξημερώσει για να φύγω, πωπω, βρε Θανάση, τι μου θύμισες!

ΣΚΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ είπε...

Ασε κι εγώ δεν κοιμάμαι εκείνη τη νύχτα καλά. Μες στην ανησυχία αν τα πήρα όλα. Μετά το πρωί παίζω Τετρις προσπαθώντας να τα χωρέσω σε σάκους.